A może tak witaminy?

Avamys ulotka Zobacz jak długo leczona jest żółtaczka fizjologiczna u dorosłego

Czujemy wyraźny spadek formy po długiej zimie, która wszystkim dała się we znaki. Dlatego też czujemy, że nasz organizm nie jest w tak dobrej formie, jak kiedyś.

Okazuje się, że trzeba się jakoś wzmocnić. Mogą nam w tym pomóc witaminy na talerzu. Przecież nie ma co ukrywać, ale właśnie dzięki jedzeniu zdrowych, pełnych witamin potraw jesteśmy w stanie doprowadzić swój organizm do lepszego stanu. Przecież w myśl zasady „Jesteś tym, co jesz”, możemy się przekonać, że dzięki takiemu prostemu rozwiązaniu, jak witamy na talerzu nasze zdrowie i samopoczucie od razu się poprawią.

Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim to, że powinniśmy każdy z posiłków wzbogacać warzywami i owocami. Jakieś jabłko, zamiast słodkiej przekąski, marchewka zamiast chipsów. Lepiej zjeść na drugie śniadanie sałatkę owocową niż drożdżówkę, zaś na obiad dużą ilość węglowodanów zastąpić smacznymi grillowanymi lub duszonymi na parze warzywami. Zobaczymy, że taka dieta wkrótce przyniesie efekty. Stracimy na wadzę i poczujemy się lepiej.

Zostaw komentarz